***FİLM LİSTEM***

Evett arkadaşlar sizler için bugüne kadar izlediğim filmlerin listesini yaptım içerisinde sadece film yok animasyon ve dizi de var. Ben zaten yanlarına türlerini belirttim.Yanına (★) yıldız koyduklarım hikayelerini ve verdikleri mesajları beğendiğim diziler. Sizin de izleyip beğenmeniz dileğiyle İYİ SEYİRLER...❤👀📽

*Zamana karşı★

*Sadece sen★

*Bana adını sor

*Can dostum ★

*me before you★

*Gizli Görev★

*Hiya★

*Yedinci koğuştaki mucize

*Kocan kadar konuş

*Uyumsuz★

*Hadi İnşallah

*Leon

*Şişman Sevgilim

*Hope(Umut) Kore filmi★(çoçuk tacizin anlatan çok iyi bir film)

*Bizim Hikaye

*Dersimiz Aşk(Kore filmi)★

*Yıldızlar Arasında-Ad Astra★

*Patch Adams

*Zootropolis★(animasyon)

*Deha

*Sonsuzluk Teorisi★

*Ben, Tonya★

*Kefernahum★

*Wonderful Nightmare★

*Soraya'yı Taşlamak

*Şşş! Kızlar bağırmaz★

*Serçelerin Şarkısı

*Aile Arasında

*Altın ve bakır

*120

*Ölü Ozanlar Derneği★(kitabından sonra filmini izlemiştim)

*Lucy★

*Suyun Sesi

*Ters Yüz★(animasyon)

*Joker

*Aşk Sana Benzer

*Sesinde Aşk var★(konu güzel oyunculuk kötü)

*Komik Bir Hikaye★

*Nefesini Tut

*Parçalanmış★

* The Carriers(Veba)

*Karayip Korsanları★

*Sevginin Gücü★

*Umudunu Kaybetme★

*Splinter(2008)

*Kuzuların Sesizliği

*3096

*Ekşi Elmalar★

*Türk işi dondurma★

*Zor gelin

*Çernobil ★(dizi 5 bölüm 5 saatlik)

*Sol ayağım★(kitabından sonra filmini izlemiştim)

*Anne with an E ★(çok güzel bir dizi aynı zaman da kitabı da var.Kitabını henüz okumadım.)

*Chicago Typewriter★(yazarlığı ve aynı zaman da önceki hayatımızı yani reenkarnasyonu anlatan  bir dizi)

*Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi (The Curious Case of Benjamin Button)★

*Kelebek Etkisi

*Fil Adam(The Elephant Man)★

*Çizgili pijamalı çoçuk★

*Rüzgarı Dizginleyen Çoçuk★

*Enola Holmes★

*Hür adam(Bediuzzaman Said Nursi)

*Mavera (26 bölümlük bir TRT dizisi)★

*Clouds(Bulutlar)★

*Lion★

*Not defteri★

*Hickhi(Hıçkırık)★

*Yukarı Bak(Up) animasyon★

*Ae dil hai mushki★

*The Queen's Gambit(1 sezon 7 bölüm mini dizi)

*2Hearts

*Equals(Aşk uğruna)

*Yarının Sınırında (Bilimkurgu aksiyon)

*112263(1sezon 8 bölümlük bir dizi/kelebek etkisi)★

*Kağıttan Hayatlar

*Sen hiç ateş böceği gördün mü? 

*Uyare★

*Upgrade★

*Arrival

*Hostiles★

*Makinist

*The Departed★

*Ölü Gelin

*Köfte yağmuru

*Sherlock(4 sezon 12 bölüm)★

*The magic(kötü)

*See★

*Zindan Adası★

*Gece Hayvanları★

*Avatar (animasyon)

*Fury★

*Müzeyyen ★

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mişisel Gelişim Kitap İncelemesi